japon forum

japon kültürüyle ilgili herşey
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ıssız ada

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Sonraki
YazarMesaj
Battousai

avatar

Mesaj Sayısı : 2567
Kayıt tarihi : 09/02/08
Yaş : 30
Nerden : ankara yada kocaeli belli olmaz...

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 12:26

elimden geleni yaptım isterseniz konuyu ikiye bölüyüm ne dersiniz okuması daha kolay olur

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Battousai

avatar

Mesaj Sayısı : 2567
Kayıt tarihi : 09/02/08
Yaş : 30
Nerden : ankara yada kocaeli belli olmaz...

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 12:31

konuyu böldüm 2 part daha sonra sizlerle ben yazmaya devam edicem haberiniz olsun

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Nodame^^



Mesaj Sayısı : 1580
Kayıt tarihi : 04/03/08

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 16:05

hayalgucune hayranim Batu gene harika olmus Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 18:34

batu harikasin ya Very Happy daha cok yaz ya okuyon hemen bitiyo Very Happy roman yaz bu hikayeyle Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
Battousai

avatar

Mesaj Sayısı : 2567
Kayıt tarihi : 09/02/08
Yaş : 30
Nerden : ankara yada kocaeli belli olmaz...

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 19:19

hımm gelen yoğun istek üzerine devamını ekliyorum Very Happy

Buradan devam artık öyle fazla yüklenme yok Very Happy

uçsus bucaksız bu su kütlesinde tek başlarına kalan adminsan ve oyama üşüdükleri için birbirini kucaklamış hüngür hüngür ağlamaktadırlar ''işte akılsız adamlar zaten su içindesiniz ağlayarak okyanusu niye yükseltiyosunuz Very Happy'' yapacak başka bişeyleri kalmayan kahramanlarımz aynı yerde durmaktansa yüzerek bi yerlere ulaşmaya karar verirler ve hangi yönde yüzmeleri gerektiğine karar vemeye çalışmaktadırlar...oyama güneşin doğduğu yere doğru yüzmeleri gerekirken adminsan tam tersi batıya yüzmelerinin daha mantıklı olacağı düşüncesindedir....aralarında belli bi müddet belirsizlik yaşandıktan sonra ikisininde japon hayranı oldukları akıllarına gelir ve başlarlar batıya doğru yüzmeye yüz yüz bitmez yüz yüz bitmez ''hey okuyucu aklına bi soru takılmasın bunlar niye batıya doğru yüzüyo diye biraz düşün bulursun'' aynı anlarda temel kaptanın takasında yaşanan dakikaları anlatamaya gerek bile duymuyorum zaten ''gör bak sana neler edicem demiştim desire'' burda bi kötü adam kahkası atmak istiyorum ama ağlasam sesimi duyabilir msiniz ki mısralarımda kahkahamı duyabilin

batıysa doğru yüzen kahramanlarımız baya bi yol aldıktan sonra ayaklarına kramplar girmeye başlamış üşüyen vücutları titremeye ve mordan maviye dönmeye başlamıştır bu duruma çok üzülen yazarınız ben batu elimden hiç birşey gelmediği için suçluluk duygusu çekmekteydim yaa ha işte şimdi amerikan başkanıda dahil olmak üzere tüm kurtarma ekibini devereye soktuğum andır...''amerikan başkanı push'tun tekini kandırmak biraz zor oldu ama oyamanın çok iyi bi atom mühendisi olduğunu yeni bi silah üzerine çalıştığını öğrenince tüm amerikayı aya kaldırdı Very Happy'' neyse kahramanlarımız ulusal sulardan çıkıp japon sularına doğru yaklaşmaktadır...

oda ne desirenin bulunduğu takada neler oluyor alah allah hiçte beklediğimiz olaylar gelişmemiş desire temel kaptanıda kölesi etmeyi başarmış temel kaptan bu cadıyı takasına aldığına çoktan pişman olmuştur artık kaptan desiredir korsanlar korsanı desire bir zamanlar kaptan olan gairban temel artık bir miçodan daha değersiz kalmıştır eee desirenin çenesiyle uğraşmak kolay mı '' gene değerimi bil desire acıdım yoksa çook çektirirdim sana Very Happy'' temel kaptan pardon miço temel artık desirenin çenesinden bıkmış ve kendini okyanusun hırçın dalgalarına bırakmıştır... takanın nasıl kullanılacağını çözemeyen desire bilinmeyene doğru ilerlemektedir... allah kahrı bela baş barmağıma kramp girmeye başladı boşluk tuşuna basmaktan...

tekrar özürlerimi dileyerek to be continued diyourum

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Battousai

avatar

Mesaj Sayısı : 2567
Kayıt tarihi : 09/02/08
Yaş : 30
Nerden : ankara yada kocaeli belli olmaz...

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 19:22

benim hikayelerim okuyana hıh

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 19:30

hahahahh beni atom mühendisi bile yaptin daha ne yapacan cok merak ediyorum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆
avatar

Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 31

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 22:12

Battousai, hikayenin basinda dediklerimi geri aliyorum

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Nodame^^



Mesaj Sayısı : 1580
Kayıt tarihi : 04/03/08

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 25 Eyl. 2008, 22:34

allah iyiligini versin hemi Batu nerden buluyosun bunlari yahu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Battousai

avatar

Mesaj Sayısı : 2567
Kayıt tarihi : 09/02/08
Yaş : 30
Nerden : ankara yada kocaeli belli olmaz...

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Cuma 26 Eyl. 2008, 09:10

yararlandığım kaynağı kimseye göstermem rtük kapatır valla Very Happy

_________________
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Desirem

avatar

Mesaj Sayısı : 697
Kayıt tarihi : 11/06/08
Yaş : 33
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Salı 30 Eyl. 2008, 20:20

Batu hikayelerinde neden hepp ben varım yaaa anlamıyorum oyama da hep oluyor ve birisi daha nese beni ekleme barinn zatin tuhaf hikayeler yazıyorsun 5/6 çocugum oluyo hepp Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fanart.turkforumpro.com/forum.htm
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Salı 30 Eyl. 2008, 20:53

Desire0 demiş ki:
Batu hikayelerinde neden hepp ben varım yaaa anlamıyorum oyama da hep oluyor ve birisi daha nese beni ekleme barinn zatin tuhaf hikayeler yazıyorsun 5/6 çocugum oluyo hepp Razz

hahahah Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
ninjin

avatar

Mesaj Sayısı : 1606
Kayıt tarihi : 29/02/08

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Salı 07 Ekim 2008, 09:03

çok niyetendim albetine batu ve oyama içerikli bir hikaye yazmaya ama feci üşendim... bilin (çok şaşırdınız di mi benim gibi bir kızın üşenmesine)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Salı 07 Ekim 2008, 19:00

pek şaşirmadim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
albertine

avatar

Mesaj Sayısı : 4868
Kayıt tarihi : 11/09/08
Yaş : 30
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Salı 07 Ekim 2008, 19:09

yaa hadi yaz ninjin göster bize hayal gücünü.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Salı 07 Ekim 2008, 19:14

Antreman dan gelince bitane yazacam bekleyin Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
albertine

avatar

Mesaj Sayısı : 4868
Kayıt tarihi : 11/09/08
Yaş : 30
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Ptsi 13 Ekim 2008, 06:14

hadi ama cok sürdü antreman Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Ptsi 13 Ekim 2008, 14:14

hehehehehe antreman ömrüm boyunca sürecek Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
albertine

avatar

Mesaj Sayısı : 4868
Kayıt tarihi : 11/09/08
Yaş : 30
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Ptsi 13 Ekim 2008, 17:14

ada gercekten de ıssız kaldı desene.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆
avatar

Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 31

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Ptsi 13 Ekim 2008, 18:13

albertine demiş ki:
ada gercekten de ıssız kaldı desene.
Albertine sen de bu espri anlayisinla birseyler yazsana ya

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
albertine

avatar

Mesaj Sayısı : 4868
Kayıt tarihi : 11/09/08
Yaş : 30
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Ptsi 13 Ekim 2008, 20:42

şimdiden bir şeyler düşünmeye basladim.
yazicam en kısa zamanda Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆
avatar

Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 31

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 16 Ekim 2008, 22:00

Albertine'le Oyama issiz bir adaya dusmusler. Gunlerini safi antrenmanla ve dragonball'dan bahsederek gecirmeye baslamislar. Albertine ayrica yemek yapiyormus, Oyama da agaclari elleriyle devirip kutukleri parcalara bolup ates yakiyormus. Ancak bir sure sonra Oyama kadinsiz yapamayacaginin farkina varmis, kadin bulamayacaklari icin 'bari denizkizi avina cikalim' diye karar vermisler. Ancak tuta tuta Admin'i tutabilmisler (neden acaba? XD). Admin "siz nerelerdesiniz, forumun en aktif uyesiyle supermod'u nerelerde fink atiyor bakayim?" diye kizmis. Albertine kem kum ederken Oyama aglamakli "Admin bana denizkizi buuuul" diye bagirmis ve aglamaya baslamis. Yufka yurekli Admin "tamam, tamam, yeter ki sen aglama" demis ve denize dalip gozden kaybolmus...
Aksamustune dogru Admin geri gelmis. Oyama sabirsizlikla Admin'e dogru kosmus. "Admin, buldun mu.." diye sorarken denizden devasa birsey Oyama'nin ustune firlamis: Oyama ne oldugunu anlayamadan koca seyin altinda kalmis. Ve o koca sey de Oyama'nin pek sevgili ögretmeniymis. Admin yuzu burusmus bir sekilde "affedersin Oyama" demis ama Oyama'nin onu duyacak hali bile kalmamis, cunku hoca onu coktan kolundan tuttugu gibi okula suruklemeye baslamis (denize dogru yani Wink). Albertine de merakla Admin'e donmus "Admin bula bula bu kadini mi buldun abi n'aptin? Denizkizlari nerede?" demis. Admin de: "birilerini buldum ama pek memnun olmayabilirsin" demis. Albertine de "niye ki..." derken bir de bakmis Ninjin denizden elinde 'cicekli' terligiyle cikiyor. "Albertine, sen öldün!!!" diye.
Sonrasi mi? Admin yuzerek forum sularina geri donmus Albertine Ninjin'den dayagi yiyip, sekeri yere dusmus cocuk gibi surati asik oturmus, kendini ickiye vermis (boylece forumda akailili'yi gicik edemez olmus kihkihh). Oyama'ysa okula geri donmus ama okuldaki kizlarin hicbirinin olmamasindan dolayi depresyona girmis ve foruma iyice girmez olmus...

☆Boylece akailili forumun tek supermodu olarak hukum surmus cheers

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
albertine

avatar

Mesaj Sayısı : 4868
Kayıt tarihi : 11/09/08
Yaş : 30
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 16 Ekim 2008, 22:51

akailili süper bi hikaye tebrik ettim seni.gülmekten yarıldım ama tek bi hikayeyle yırtabileceğini sanıyosan pışııık Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
El Mariko



Mesaj Sayısı : 2806
Kayıt tarihi : 10/02/08
Nerden : Isvicre Turkish ghetto BrRONXXX

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 16 Ekim 2008, 22:53

Sad en nefret ettigim ögretmenimi niye karistirdin ise Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kyokukanacke.tr.gg
Orihara Maya
☆akailili-sensei☆
avatar

Mesaj Sayısı : 5689
Kayıt tarihi : 10/02/08
Yaş : 31

MesajKonu: Geri: ıssız ada   Perş. 16 Ekim 2008, 23:12

Ogretmenin de forumla tanissin istedim Oyama, fena mi XD
Ayrica albertine, aklima birseyler gelirse yazarim Wink

_________________
Forever love, forever dream,
このまま そばにいて、
夜明けに 震える 心を抱きしめて
Oh stay with me...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
ıssız ada
Sayfa başına dön 
5 sayfadaki 16 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
japon forum :: Konu Dışı :: Forum Oyunları-
Buraya geçin: