Önceleri sadece Sudokulu olanları vardı.
Sonra Mangalar basıldı. Çizmeye yeni başlayan sanatçı adaylarının kendi reklamlarını yapıp
para kazanmaya veya tanınmaya çalışması ile piyasa yapma çabaları daha sonra masaj
salonlarından tutun da Brothel’lere bazı farklı ve küçük yerlerde her türden insanın reklam
ihtiyarcını karşılayan bir sektör haline geldi. Hatta paraya ihtiyarcı olmayan köklü şirketler
için bile ucuz maliyetli reklam stratejisi haline geldi.
Yani aslnda bu konu başlığındaki Manga çizeri, reklamını iyi yapabildiği ve meşhur olması
dolayısıyla her yaptığı işin reklam olmasından dolayı haberlerde bilinen tek örnek.
WC kağıdının reklam olarak kullanılması stratejisine dönelim..
2016 aralık ayı üyük bir iletişim şirketi NTT Docomo, Narita Havaalanı gelen
yolcu terminalindeki tuvaletlere, akıllı telefonların ekranlarını silmek için kullanılabilecek tuvalet
kağıdı uygulaması başlattı. Telefon ekranları bakteri yuvası olduğu hatta tuvalet kapağından
fazla bakteri barındırdığı ortaya çıktığı için bu uygulama başlamış.
Tuvalet kağıtları üzerinde, NTT Docomo’nun kablosuz bağlantı hizmetleri hakkında da
İngilizce bilgiler var.